یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


 

 طنز:  چرا دخترها موقع ریمل زدن دهانشونو باز میکنن؟ 

 دوستان، لطفا نظرات خودتون در در بخش نظرها بیان کنید.

[ یک شنبه 1 / 10 / 1390برچسب:طنز: چرا دخترها موقع ریمل زدن دهانشونو باز میکنن؟, ] [ 18:25 ] [ کاوه حق پناه ]
دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند...
 
 
 
برترین مجله اینترنتی ایران

 


دوره و زمانه فرق كرده و اگر اين روزها ديگر مردها به تنهايي نان‌آور خانه نيستند قرار هم نيست كه زن‌ها به تنهايي كارهاي خانه را به دوش بكشند اما هنوز هم در خيلي خانه‌ها كمتر مردي متوجه اين تغييرات شده و حاضر است بدون چانه زدن يا غرولند بخشي از مسئوليت‌هاي خانه داري را هم برعهده بگيرد. اگر شما هم همسري داريد كه در كارهاي خانه تنهاي‌تان مي‌گذارد و همه مسئوليت‌ها را زير اين سقف روي دوش شما مي‌اندازد، بهتر است راهي براي وارد كردن او به دنياي خانه داري پيدا كنيد. اين كار نه آسان است و نه در يك روز و دو روز نتيجه مي‌دهد ولي بد نيست با مدتي تلاش عدالت را در خانه‌داري‌تان هم اجرا كنيد....
 

لطفا برای خواندن بقیه به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:رام كردن مرد سركش! , ] [ 3:10 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

مادران وظیفه دارند به دختران و نوه های خود اسراری را بیاموزند که آنها را وارد اقیانوس زیبایی و طراوت کند.

فراوانند زنان جوانی که به روش های غلط یا غیر بهداشتی آرایش عادت کرده اند و این عادت ها به ویژه در مقدار استفاده و غلظت لوازم آرایشی است که به مرور زمان تاثیر بدی روی پوست و سلامت آنها می گذارد.

چه رازهایی است که مادران باید بر آن تکیه داشته باشند و بهترین زمان برای گفتن آنها چه زمانی است؟ جواب این سوال ساده نیست، زیرا از فردی به فرد دیگر و از خانواده ای به خانواده دیگر فرق می کند.

بعضی از دختران زودتر از بقیه از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر خیلی دیرتر به فکر آن می افتند. دختر شما در هر گروهی که قرار می گیرد مسلما نیازمند راهنمایی است. در ادامه به چند پیشنهاد و ایده در این زمینه می پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:دخترتان را از آرایش منع نکنید !, ] [ 3:5 ] [ کاوه حق پناه ]

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

پوست یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ارگان‌های بدن است که وظیفه حفاظت از تمام اعضای داخلی بدن را نیز بر عهده دارد. علاوه بر این، برای داشتن ظاهری زیبا و بانشاط باید به فکر مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن باشیم.

شاید به همین دلیل است که افراد هزینه‌ زیادی برای مراقبت از پوستشان می‌پردازند و به هر طریق سعی دارند شفافیت و نشاط آن را تامین کنند. با این حال با فرا رسیدن فصل سرما به دلیل کاهش رطوبت هوا و وزش باد، ممکن است با مشکل خشکی پوست روبه‌رو شویم. خشکی پوست نه تنها موجب داشتن ظاهری نازیبا می‌شود، بلکه می‌تواند بیماری‌ها و مشکلاتی جدی را به وجود آورد.


دکتر زهره نیکبخت، متخصص بیماری‌های پوست و مو در گفت‌وگو با "جام‌جم" با اشاره به این نکته که افراد ممکن است در طول فصل‌‌های سرد سال با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند، توضیح می‌دهد: اگر افراد بدانند چگونه می‌توان از پوست در این روزها و ماه‌های سرد سال محافظت کرد، به طور حتم همیشه می‌توانند پوستی سالم، شفاف و مرطوب داشته باشند.

 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 29 / 8 / 1390برچسب:چگونگی شاداب کردن پوست در فصل پاییز , ] [ 3:2 ] [ کاوه حق پناه ]

 

کدام کوپ دامن مناسب اندام شماست ؟
باریک بودن کمر دامن باعث می شود كه باریك بودن كمر بیشتر به چشم آید و ساسون های روی باسن باعث می شود دامن قالب تن گردد




با رعایت چندین توصیه مفید می توان از برش صاف دامنهای تنگ برای هر نوع اندامی استفاده كرد .

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 23 / 8 / 1390برچسب:کدام کوپ دامن مناسب اندام شماست ؟, ] [ 10:35 ] [ کاوه حق پناه ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User